måndag 14 mars 2011

Här är jag



Ja här har det varit tyst som i graven......




Men det innebär inte att det varit lugnt här hemma..... Mycket tid har gått åt till ishallen , men snart är det slut på denna säsong ....har lite blandade känslor inför det faktiskt.....




Min stora tjej har hunnit bryta handen under en handbollsmatch och lillskruttan har äntligen opererat halsmandlar och polyper.....




Lite har jag hunnit pyssla oxå ;)
Här har vi halvfärdiga Fiffi Förgätmigej och hennes kompis Gullan.... har faktiskt gjort en Viola oxå ;)

De är nu klara och ligger nerpackade för eventuell marknadsförsäljning ;)
Här har vi två kaniner på burk =)

Ikväll drar pysselkvällarna igång igen , och det ska bli såååå skönt att komma iväg å töla å dricka kaffe =)))
Kram för nu så ska jag ta mig i kragen och uppdatera mer ....
/Titti

3 kommentarer:

Helena sa...

Hej!
Vilken superfin Fifi!!!
Kaninerna var också jättesöta! Så duktig du är!
Ha en fin dag!
Kram Helena

Milla sa...

Kul att du är tillbaka! Och återigen, vad DUKTIG du är så gör så otroligt fina saker. Du kanske kan hjälpa mig när jag ska ge mig i kast med "projekt - klä om stolar"? ;) Jag är sååå otroligt dålig på allt som har med tyg och att sy att göra så det nästan är löjligt. Vill ju att mina nya, gammeldags stolar ska bli fina!

Hoppas allt är bra med dig! Kram!

Anonym sa...

Hej vännen!

Vad roligt att du kika in & stort tack för din gulliga hälsning. Du ska veta att det behöver jag nu om någon gång.

Massor med fint du har skapat sen sist jag kika in hos dig. Vet inte om du har läst min "personliga blogg? Men du får gärna läsa där & lämna en kommentar. Kanske kan man hjälpa andra i samma situation & även varandra.

Ha det gott, kramar Ulrica