Den var fylld med chokladmousse och hallon. Den var uppskattad av både gäster och personal på korttidsboendet.
Jag gjorde även en gräddtårta med samma fyllning. Den var också smarrig =)
Och här hänger vimpeln.. Jag hittade vaxduk på metervara som jag tyckte var helt underbart.
Det kostade bara 29 kr metern på ÖoB så jag har lite kvar =)
Bakom ser ni min blommobil, den är inte klar, men får hänga där så länge så inte blomrankorna trasslar ihop..
Kram Titti

