Längst ner i trädgården ser det ut så här.... jag har tänkt en liten lekstuga i hörnetoch nån slags insynsskydd mot grannen...
Endast spalje eller kanske en syrenhäck!!!
Vi har en stor syren på framsidan som vi ska ta bort för att vi har andra planer där....nån som vet om den kanske går att flytta ???
Några utemöbler längs väggen på skjulet så man kan sitta och fika när skruttan leker..
Idag ska vi iallafall hämta sand till sandlådan =)
Vi bor ju så nära vägen och folk kör som IDIOTER här utanför så lekhörnan känns säkrast att ha ner mot grannarna !!!
Kram Titti

