torsdag 23 juni 2011

Midsommar

I morgon är det midsommar och vi ska som vanligt fira det i underbara Borgvik!!!
I år ska jag även jobba några timmar i Borgviks nya Hamncafé..det är sååå mysigt där =)
Annars pysslar jag på för fullt ;) både virkar och syr , jag har lite saker till försäljning i just detta café och har även bokat plats på en Hantverksmässa i Augusti..
Sen håller jag på och filar på en annan idé, men det får ni veta mer om lite senare om mina planer går i lås....
Hoppas hoppas!!!!
Nej nu måste jag få tummen ur och göra nåt här hemma oxå.....

2 kommentarer:

Milla sa...

Får jag beställa en tygvimpel av dig när bebisen kommit? Vill ha en på väggen i rummet, kanske över sängen. :) Vet dock inte om jag vill ha en i rosa toner eller blått/ljusgrönt. Vet ju inte om det blir en liten flicka eller pojke heller förrän det är dags! Vad tar du för en sån? :) Kram.

Milla sa...

Tack för din fina kommentar hos mig, och tack för att jag får beställa en vimpel. Gud, vad snällt! :) Kramkram.