Visar inlägg med etikett Partylite. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Partylite. Visa alla inlägg

tisdag 14 september 2010

Skåpet på plats

Jaa nu är skåpet på plats =)

Jag ¨är sååå nöjd med resultatet..

Jag målade det slarvigt en gång med grundfärg och tycker verkligen att det blev precis så som jag ville ha det !!




Va kul det är när man känner sig så nöjd med resultatet .

Igår var jag på inredningsparty och där köpte jag ordet LOVE som ni ser på bilden nedanför..




Fönstret har jag fått av ett par goda vänner !!! Eller rättare sagt jag fick TRE såna härliga fönster...

De små ljusstakarna kommer naturligtvis från PARTYLITE och innehåller votivljus med doften Fransk Vanilj..mmmmmm

Ja, just nu ser det ut så här på skåpet, men det kan ändra sig snabbt ;)

Inne i skåpet är det en salig röra av Frejas alla leksaker.... måste köpa små korgar att ha allt "plotter" i....

Undrar vad jag ska måla nu........

Kram Titti

fredag 10 september 2010

Vardagsrummet

Jag sydde ju en vimpel i grått och vitt.... den hänger här i fönstret ut mot vägen ..
Bilden blev inte den bästa, men det får duga...


En liten närbild på vimpeln...

Det mönstrade tyget är köpt hos Sandra på Interiörboden i Grums.
Och som jag sagt förut, är det nån som vill beställa en vimpel kostar de 100 kr + frakt ;)

Sen måste jag bara visa lite underbara saker från Partylite:
Ett får med vete/lavendelkudde och dessa ljuvliga änglar..

Och detta underbara ljushus...finns i tre olika utföranden, som hus, skola och även som kyrka

Visst är de vackra !!!!
Jag har ett skåp nere i källaren som jag tänkte ta och måla om.... men det är ju så förbankat tungt så jag får inte ut det från pannrummet!!!!
Inte är Frejsan till nån vidare bärhjälp heller ;)
Nej, det blir till att vänta på att den stora dottern kommer hem ifrån skolan....
Jag får väl hitta på nåt annat att pyssla med .
Kram Titti

torsdag 2 september 2010

Vimplar och Partlylite

Här är ett bord från lanseringen av Partylites höst/vinterkatalog....

Visst är det mycket fint!!!!



Jag har sytt några vimplar som jag lämnat ner till Sandra på Interiörboden i Grums

Först en i rosa toner:



En liten närbild..




Här har jag gjort en i blå/grön/beige toner :





Det är som ni ser 9 "trekanter" på min vimpel..




Om nån vill köpa tar jag 100 kr + frakt för dem. Ni kan givetvis önska färgställning själv =)

Idag ska vi göra det sista nödvändiga i cafeterian för ikväll öppnar vi !!!!

Småpiffa kan man ju göra när man går och strosar där =)))

Kram Titti

söndag 11 april 2010

Smått och gott =)

Så här dukade jag upp mitt visningsbord här hemma =)

Det fick gå i vitt och lila =)
Det är såå kul att prova olika dukningar och jag vill verkligen lära mig mer om hur man dukar upp ett tilltalande bord !
Det finns ju så många olika möjligheter med Partylites produkter!!!
Bilden under ..... ja vad ska man säga ? =))
Freja kom på att det fanns en hylla under bordet... och den var det JÄTTEROLIGT att ligga på..
Gissa om mamma fick bråttom med att plocka bort mina saker på bordet !!!!
Nej, nu bär det snart av till tippen med lite ris... sedan blir det plock här hemma... tänkte även börja med att packa lite...vi åker till Sälen på söndag och det kan vara bra att vara LITE förberedd så man slipper stå med allt dagen innan !!!!
Kram för nu / Titti