torsdag 2 september 2010

Vimplar och Partlylite

Här är ett bord från lanseringen av Partylites höst/vinterkatalog....

Visst är det mycket fint!!!!



Jag har sytt några vimplar som jag lämnat ner till Sandra på Interiörboden i Grums

Först en i rosa toner:



En liten närbild..




Här har jag gjort en i blå/grön/beige toner :





Det är som ni ser 9 "trekanter" på min vimpel..




Om nån vill köpa tar jag 100 kr + frakt för dem. Ni kan givetvis önska färgställning själv =)

Idag ska vi göra det sista nödvändiga i cafeterian för ikväll öppnar vi !!!!

Småpiffa kan man ju göra när man går och strosar där =)))

Kram Titti

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

så fina vimplar du gjort.
underbara nya saker i partylite.

Jag undrar om man kan beställa av dej?
Såg så fina lykthus...vad kostar dom???

Kramizz Nilla

Nyanser av vitt sa...

Hej
vilka fina vimplar du sytt.
Ha en fin helg
Agneta