onsdag 8 september 2010

Julmarknad

Ja nu har jag bestämt mig för att jag ska vara knalle på en julmarknad här i trakten....

Jag mailade arrangörerna för några veckor sedan och de sa att anmälningsblanketterna kommer under hösten..

Så nu har jag bestämmt mig för att göra ett försök..... det svåraste är ju att jag har lite svårt för att bestämma mig för vad jag ska ta med mig....

Barnsaker tror jag är ett säkert kort eller vad tror ni ????

Lite virkade och sydda leksaker... men även lite änglar och annat smått och gott som passar oss lite mer vuxna ;)

Sen är det ju detta med priserna oxå.... jag tycker det är såååå svårt att sätta priser.....

Tips och ideér på vad jag ska ta med mig mottages tacksamt!!!

Kram Titti

1 kommentar:

Milla sa...

Ja, det är jätteskönt. Bollen är i rullning. :)

Åh, tack för din fina kommentar. Jag blev alldeles tårögd. Tack, snälla du. Kram!