måndag 13 september 2010

Regnet det bara öser ner....

Ja idag är det en riktigt grå dag...... ja då passar det bra att tända lite mysljus även under dagen ..=)

Jag har tänt ett av mina favoriter....nämligen Mullbär från Partylite !!!!

Idag SKA jag försöka få upp skåpet. Sedan är det inredningsparty i dagarna två som står på agendan =)

Sånt tycker jag om !!!!!! Lite hemmapyssel får det allt bli idag oxå. Nu har jag äntligen skickat iväg min intresseanmälan till en julmarknad. då återstår det roligaste...att pyssla ihop lite alster att ha med sig =)

Jaja marknaden är inte förrän i december, så nu borde jag ju hinna få ihop lite =)

Kram Titti

1 kommentar:

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

åååh mullbär doftar så gott! Här har jag tänt jordgubb och honungsmelon. Bästa doftljusen!!

Ha en mysig ljudkväll!
Kram Elin