tisdag 14 september 2010

Skåpet på plats

Jaa nu är skåpet på plats =)

Jag ¨är sååå nöjd med resultatet..

Jag målade det slarvigt en gång med grundfärg och tycker verkligen att det blev precis så som jag ville ha det !!




Va kul det är när man känner sig så nöjd med resultatet .

Igår var jag på inredningsparty och där köpte jag ordet LOVE som ni ser på bilden nedanför..




Fönstret har jag fått av ett par goda vänner !!! Eller rättare sagt jag fick TRE såna härliga fönster...

De små ljusstakarna kommer naturligtvis från PARTYLITE och innehåller votivljus med doften Fransk Vanilj..mmmmmm

Ja, just nu ser det ut så här på skåpet, men det kan ändra sig snabbt ;)

Inne i skåpet är det en salig röra av Frejas alla leksaker.... måste köpa små korgar att ha allt "plotter" i....

Undrar vad jag ska måla nu........

Kram Titti

3 kommentarer:

Maria sa...

Så fint skåpet blev! Bra jobbat Titti. Om d vill ha tips på pyssel till julmarknaden, och desstom kan sticka, så lägger jag snart upp en ide på min blogg. Kram //Maria

Milla sa...

Åh vad fint det blev! :)

malin sa...

Jag säger ju det, har man väl börjat, vill man måla ALLT vitt..... Jättevackert blev det.... kram på er!