söndag 11 april 2010

Smått och gott =)

Så här dukade jag upp mitt visningsbord här hemma =)

Det fick gå i vitt och lila =)
Det är såå kul att prova olika dukningar och jag vill verkligen lära mig mer om hur man dukar upp ett tilltalande bord !
Det finns ju så många olika möjligheter med Partylites produkter!!!
Bilden under ..... ja vad ska man säga ? =))
Freja kom på att det fanns en hylla under bordet... och den var det JÄTTEROLIGT att ligga på..
Gissa om mamma fick bråttom med att plocka bort mina saker på bordet !!!!
Nej, nu bär det snart av till tippen med lite ris... sedan blir det plock här hemma... tänkte även börja med att packa lite...vi åker till Sälen på söndag och det kan vara bra att vara LITE förberedd så man slipper stå med allt dagen innan !!!!
Kram för nu / Titti

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint med lila och vitt .Tycker att det är så himla fina färger tillsammans.Vad skoj med Partylites ljus .Många luktar ju bara så gott.Vilken fin plats hon hittade din söta tös.Önskar dej en fin måndag Kramar Rita ♥

Desirée sa...

Åhh, partylites ljusen är helt underbara och vilka dofter!! Hoppas ni får en trevlig vistelse i Sälen, bor inte så många mil därifrån :)

Kram Desirée

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

såå fint du gjort!LYCKA TILL med försäljningen...

Kramizz Nilla

Desirée sa...

Haha ja sola i en snödriva låter ju inte helt fel, men jag tycker det är roligt att åka skidor också :) Ja men det är fint i Sälen :) Hmm, själv ska man snart dra iväg till Filipstad för min karl har väl självklart glömt en massa saker i hans jobbarkompis bil så du åker upp och jag åker ner haha :) Tack så mycket, trivs jätte bra i huset, har snart bott här i två år :) Mycket att göra men inget man inte kan stå ut med.

Kram Desirée.