tisdag 6 april 2010

Skärpning!!!!

Ja nu får det bli skärpning på mig!!!!! Det här går ju inte jag lovar att blogga lite oftare =)

Här knallar allt på som vanligt , jag fixar och donar med Partylite =)

Jisses vad kul det är och vad mycket fint det finns!!!! Fast just nu är jag lite otålig!!!

Ett paket som skickades från lagret i Holland den 26 mars verkar ha fastnat i tullen eller nåt....

Jag lovar att lägga ut lite bilder snart oxå!!! Har blivit en del speciellt på vår lilla linslus!!!!

Kram Titti

3 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej Titti!

Tack så mycket!! Ja, det ska bli så :)

Jag tar med mig madonnan till butiken idag, så får du hämta den när du vill.

Ha en jätte bra dag!!
Kram Sandra

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Älskar partylite...säljer du?

Kramizz Nilla

Interiörboden sa...

Hej Titta!!

Då lägger jag undan "urnan" till dig :)
Jag tar med den till butiken imorgon, så kan du hämta den när du vill. Fågelburen är här också, från Zandra :) Mycket kul att hämta nu :)

Ha en jätte bra kväll!
Kram Sandra