tisdag 13 april 2010

Friggebod

Nu har jag kommit på att jag vill ha en friggebod här på gården.......

Tänk vad praktiskt att kunna ha som kombinerad lekstuga/gäststuga/ett ställe för tonåringarna att mysa....

I nya nummret av Bygga nytt och Renovera fanns det såååå många olika fina små friggebodar...

VILL HA!!!

Men det är så mycket på tapeten nu.... jag börjar lite här och lite där så M blir snart galen på mig !!!!

Om jag hade obegränsat med pengar skulle jag anlita folk till att göra allt det där jag vill ha =)

Nej nu är det dags att sätta fart här hemma!!!

Ps nån som vill ha en Partylitevisning? Eller om nån bor långt bort kan jag skicka katalog...så tar man upp beställningar ur den=) Paketet kommer sedan hemskickat till dig !!!
Och värdinnan , det blir självklart du =))))

Smart va ??!?!?!

1 kommentar:

Joakim sa...

Rekommenderar verkligen en friggebod för barnen att ha som sin eget krypin.