torsdag 29 april 2010

Hemma

Ja nu är vi hemma både från Sälen och vår sjukhusvistelse....

Gus så sköööönt!!! Jag har sååå mångga ideer om hur jag vill göra om här hemma, men tänk om jag kunde hålla mig till ett ställe och inte dutta lite här och där.....

Hallen mellan M och S rum börjar ta form =) jag har hittat vikdörrar som jag tycker är kanonfina som jag ska kolla upp priserna på....

När sedan hallen är klar ska jag ta tag i källaren.... fixa dit lite skåp som jag ska måla först....ska bli skönt att få undan lite saker.....

Funderar även starkt på att hyra bord under nästa helg i slottsbron, skulle tydligen vara loppis där.....

Man kanske kan bli av med lite saker.....

Nej, nu ska jag greja lite innan det är dags för skruttan att sova...

Bilder från vår semester kommer snart =)

Inga kommentarer: