fredag 26 mars 2010

Fredag

Nu är det långt mellan inläggen, men men, det blir så ibland.... Den här helgen kommer att gå i ett nafs som vanligt =)

Ikväll är det ishallen som gäller, sambon ska stå i entren och jag ska stå i cafeterian på Alags matchen....

Gissa vad vi ska göra imorgon ???? Jo....först ska vi till .....ishallen där den yngsta grabben har hockeyavslutning med föräldramatch och lite mys därefter.......

Sen skulle jag sååååå gärna vilja hinna med en liten loppistripp.....

Söndagen blir det handboll i Torsby där äldsta dottern är med och spelar cup.....

Inga problem med att veta vad man ska göra när man har tre barn som idrottar =)

Jag måste packa väskan med Partyliteprodukter för visningen jag ska ha på måndag , alltid skönt att göra det i tid så jag inte står där på måndag och allt blir jättestressigt!!!

Nej, nu får jag sätta fart och göra de sista 4 mössbeställningarna =)

Kram Titti

Inga kommentarer: