onsdag 17 mars 2010

Hemma

Den här fina ramen köpte jag när jag var på inredningsparty för ett tag sedan ..

Jag ska ta svart/vita bilder på mina 4 underverk och sätta i den =))




Jag har möblerat om lite hemma så nu ser det ut så här

det blev en liten "hörna" vid sofforna, och det här passade perfekt där....

för nu i alla fall =)



En liten närmare bild på min stormlykta!!!




I fönstret ut mot vägen ser det ut så här nu....

Båda mina burar !!!




Krukorna ska nog få sig en omgång vit färg.....
Det är nog dags att dela på fredskallorna oxå....
De växer så det knakar !!!!!
Nej nu ska jag pyssla lite inför Frejas 2 års dag imorgon och på fredag kommer det lite tjejer =)
Kram Titti

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fin ram.Kanon läcker.Vad skoj med kalas i morron.Fint namn din tös har!!!!!Ha en skön dag vårkram Rita ♥

Levindas Värld sa...

Hej!

Tack för titten hos mig och för att du va så gullig och lämnade några rader :)

Ja visst är den fin den där madonnan, älskar färgen och det kantstötta på den.

Vilken jättefin ram du har köpt, vacker!!

Ha det fint!

Malin sa...

Vad fint du gjort! Vi syns i morgon!! Kramiz M