måndag 15 mars 2010

Tisdag

Här plockas och grejas det för fullt!!!!

På torsdag fyller skruttan 2 år och på fredag kommer det hit lite tjejer =)

Jag vill hinna med såååååå mycket, men dagarna bara flyger förbi.......

Vill hinna måla några skåp som ska ner i lilla "hallen" i källaren.... Det ena är ett linneskåp efter min farmor i björkfanèr och det andra är en gammal sekretär efter min sambos farmor .....

Annars har jag virkat OS mössor på löpande band.... nu har jag betat av beställningarna och har

bara 4 st kvar =)

Lite nya partyvisningar har det oxå blivit vilket är såååååå kul !!!

Kram Titti

1 kommentar:

Malin sa...

åh, TACK!!! Jaa jag behöver nog uppbackning, jisses vad många kilon jag önskar bort!!! Sen träning och massage på det!! Spännande med alla saker du har på G, här har allt varit stilltje för länge, inte vågat mig på några prijekt, men vänta bara!!! Återkommer om party lite, ska till stan fre eller lörd och fira systerdottern... kramiz m