onsdag 1 juli 2009

Tårta och vimpel

Tänkte visa ena tårtan jag gjorde till svärmors födelsedag 21 juni..



Den var fylld med chokladmousse och hallon. Den var uppskattad av både gäster och personal på korttidsboendet.
Jag gjorde även en gräddtårta med samma fyllning. Den var också smarrig =)


Och här hänger vimpeln.. Jag hittade vaxduk på metervara som jag tyckte var helt underbart.
Det kostade bara 29 kr metern på ÖoB så jag har lite kvar =)


Bakom ser ni min blommobil, den är inte klar, men får hänga där så länge så inte blomrankorna trasslar ihop..

Kram Titti

4 kommentarer:

CarpeDiem sa...

åh himmel en sån vacker tårta!!!!

Catarina sa...

Vilken fin tårta...
Vimplarna och blommobilen var oxå fina.

Kram//Cacka

Milla sa...

Vilken underbar tårta! Vad duktig du är på att baka. :) Den ser ju helt proffessionellt gjord ut. Önskar jag hade såna talanger. Ha det gott i värmen! Kram.

Sara sa...

Vad duktig du är på att baka tårta! Den är ju jätte jätte fin.

Härlig blogg!

Njut av dagen,
Sara