lördag 25 juli 2009

Soffa mm

Så här såg sofflocket ut ... Gulligt va =)




Nu ser soffan ut så här:



En liten närbild på hur jag slipat fram det grå..



På köksbordet står detta nu..




Och sist men inte minst måste jag visa den fina servisen jag fått av svärmor =)
Den står nu på skänken i köket. Fågelburen har fått flytta på sig till en annan plats.




Nere i källaren huserar min far och gör i ordning sonen S rum. Stålprofilerna sitter på plats och det börjar likna nåt =)
Gissa om sonen är nöjd, han slipper snart dela rum med lillebror =)

Ikväll drar jag vinnarna i min utlottning!!!!!

Kram Titti











1 kommentar:

Interiörboden sa...

Vilken skillnad Titti!!
Jätte fint... :)

Jag kan tänka mig att stora grabben är väldigt GLAD nu när han får ett eget rum.. :)

Ha en bra kväll!
Kram Sandra