onsdag 15 juli 2009

Trött

Jag är så himla trött hela tiden... Men med lite kaffe blir det nog bättre =)

Igår fick jag tillbringa lite tid på sjukhuset med min älsta son, han har diabetes och igår mådde han inte så bra när han vaknade. Vi tog det vanliga blodsockertestet och det var högt. Nästa steg blev ett urintest och det visade fullt med ketoner (syror). Det var bara att ringa hem sambon från jobbet,släppa av två av barnen hos mormor och morfar och åka in till sjukhuset..
Väl där inne gick det fort, som tur var så var det "bara" nåt med hans insulinpump så vi fick åka hem igen!
Jag var överlycklig (vill inte bli inlagd på sjukhus) men sonen var besviken (de har ju världens bästa lekterapi på sjukhuset i Karlstad).

Väl hemma var det dags att förvälla kantareller!! Mums.

Idag vill jag skicka en kram till Sandra (vi tänker på er)

Kram Titti

1 kommentar:

Britt sa...

Vilken tur att ni slapp ligga kvar på sjukhuset.

Ha en riktigt skön dag. Passa på att vila upp dig, läs en god bok i skuggan av ett träd, det är härligt!

Kram britt