lördag 9 april 2011

Lördag

Ja, idag är det lördag och vi har tillbringat dagen ute i trädgåren =) Finns RÄTT mycket jag skulle vilja göra där med !!!!! I går var vi in på återbesök med sonen som har diabetes.... vi fick ändra om doserna i hans insulinpump igen. Vi låg ju inlagda 28-30/3 för hans blodsocker svajjar så. Det gör vi ca en vecka per år + läkarbesök en gång i månaden.... Jag har även trilskats med FK ett antal gånger oxå..... jag har sökt förlängt vårdbidrag för min sons båda sjukdomar och nu ska de helt plötsligt ha läkarintyg som de redan har!!! Det är ju inte så att hans sjukdomar försvinner utan de är livslånga!!!! Det är pengar från januari jag väntar på!!!! Om/när de kommer ska jag köpa tapeter tror jag ;) Jaja nog om detta..... Annars syr jag för glatta livet =) vem kunde tro att jag skulle tycka att det skulle vara så roligt !!! Nej, nu ska jag mysa lite med familjen (de som är vakna) . Kram Titti

Inga kommentarer: