måndag 29 december 2008

Handlat


Det här är vad jag shoppade hos Anna på hennes mellandagsrea...
Lite papper, en cuttlekids die ( grisen), vita blommor från You Do, blå floss, gula brads, nya skär/bigblad till skärmaskinen, små sprayflaskor, distress flaskor, glimmer mist "strasskedja", "skumgummi penslar" till akrylfärgen och lite småstämplar.
Hade gärna handlat lite till, men det var GANSKA utplockat... Jag kom dit strax efter tolv och hon öppnade kl 11 så på den timman hann det ta slut en hel del...
Ja ja det är så när det inte går bussar så det passar på helgerna..
/ Titti

1 kommentar:

CarpeDiem sa...

du får säga till !! jag var också dit ju! hade jag vetat du skulle dit hade vi kunnat samåka. men det går säkert fler "tåg". Din inköpta del liknade mångt och mycket min egen föresten. passade även på att köpa på mig en hel del papper, och lite småsaker :) som man vanligtvis inte inhandlar. det va ju lite synd tt det va så urplockat redan... men som Anna sa så hade de stått på dörren redan en halvtimme INNAN hon skulle öppna