onsdag 3 december 2008

Ännu en LO


































Här kommer ännu en LO. Det blir på min yngsta dotter, ngt fattas tycker jag så kom gärna med tips!!!!



Några detaljbilder... Uppe i vänstra hörnet sitter ett minialbum med journaling..






Några blommor från You do med 3-D lack som droppar på kronbladen,garn, tårtpapper.


En gammal nyckel och en biljett som jag fått av snälla Susanne tror jag det var... Våra båda armband från förlossningen och två "rullar" av gammalt bokpapper.





Kramar Titti














2 kommentarer:

beverfia sa...

Snyggt det blev! Jag hann ju inte kika nåt närmare på ditt minialbum, men har länge funderat på att göra nåt litet istället för hela LOs. Är lite dålig på det där med att hålla saker smått, så det vore verkligen en utmaning.
Kul att du kommit till vår grupp, känns skönt med nån som inte bara låtsas att hon vet vad hon håller på med, som vissa andra "kursledare". :p
/Madeléne

Tesa sa...

Jättemycket fint du har gjort :o), Kram