onsdag 24 juni 2009

Altanen igen..

Det har grejats lite på altanen.. Mycket återstår men vi kan sitta där och njuta i alla fall =)

Ett gammalt virkat överkast får agera duk.





I hörnet längst bort står en gammal soffa. Jag ska sätta upp hyllor på väggen och eventuellt
en ljuskrona i taket. Blir perfekt att sätta sig där med en kopp kaffe och en bra tidning.



I denna gamla zinkbalja har jag planterat lavendel, det doftar underbart!!!
Den gamla tvättbrädan köpte jag på loppis för ett tag sedan.


I en gammal kakburk inköpt på loppis planterade jag några murgrönor.

Det var allt för denna gång, nu ska jag göra mig i ordning för en tur till staden med svärmor =)
Kram Titti





2 kommentarer:

hagagården sa...

Men så fint du visar, den gammla kakburken var helt underbar.
kram
ninni

Millan sa...

Så fint du har det här, och din altan blir jag riktigt avundssjuk på, så fint som du gjort det...