måndag 22 juni 2009

Lite av varje

Jag lovade ju en bild på gästen i vår trädgård.....
här kommer den =)



Denna lilla krabat var hos oss förra sommaren också. Visst är den söt !!!!

På midsommarafton var vi i Borgvik en liten stund och då passade jag på att kika in i
Sjöboden, där hittade jag detta underbara ljus från Yankee Candle.



Jag var även inne hos Sandra och köpte två små cementhjärtan =)

Nu har äntligen sommaren kommit!!!! Vad passar bättre än att tvätta lite och hänga ut =)



Annars går dagarna åt till att flytta åt svärmor, vi har fått iväg ganska mycket tycker jag men nu måste sakerna packas upp så det inte står en massa kartonger i vägen för henne när hon ska fram med rullstolen.

De stora barnen har åkt med sin pappa till Stenungsund för att hälsa på farmor i en hel vecka!
Lite tomt känns det men samtidigt är det ganska skönt nu när vi har så mycket att greja med.
Hoppas att de får det trevligt!

Nej nu ska jag ta mig lite kaffe..

Kram Titti







2 kommentarer:

hagagården sa...

Tack för titten,jag har också sådana härliga gäster hemma hos mig och det är så himla mysigt.
Härligt att kunna hänga ut tvätt,det doftar så gott.
kram
ninni

Catarina sa...

sååå SÖÖÖT :))
Förra året hade vi också en sån gullig i våran trädgård.

Hoppas allt är bra
Kram//Cacka