söndag 30 augusti 2009

Städa ??

Jag tänkte ta och städa sovrummet idag innan S har fotbollsmatch...
Fast det blir lite bökigt när F är hemma... man får liksom lite mycket "hjälp".
Mitt humör är inte det bästa idag känner jag...
Jag vill bara vara helt själv ngn gång och bara göra nåt för MIG. Tänk vad underbart att kunna göra vad man vill (även om det blir att städa) utan en massa avbrott!!!!!

Missförstå mig inte, jag älskar mina barn över allt annat, men ibland vill man göra nåt själv!!!
Nej, nu har jag skrivit av mig lite, dags att sätta i gång =)

Kram Titti

2 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej Titti!

Ja, jag förstår dig....hon fick inte följa med iaf?
Men, men....
Kom ner en stund till mig sen om du vill....
Bara sitta och prata av oss :)
HiHi... :)

Kankske syns sen då!!

Kram Sandra

Malin sa...

Klart vi förstår att du älskar dina barn, men jag förstår också saknaden efter att bara få vara TITTI, inte mamma dygnet runt... Vet ju att du engagerar dig i så mycket och jag tycker att du är otrolig, det ska du veta... Jag köper gärna kaninen, säg till när du har tid så kommer jag och hämtar den... Kramiz M