fredag 23 oktober 2009

Nytt

Äntligen har jag köpt mig en Madonna!!!
Jag tycker de är sååååå vackra =) . Nu står denna på köksbordet tillsammans med ett par träljusstakar. Jag köpte den på noll54 i Karlstad . En helt underbar butik..



En annan sak som jag tycker är helt underbar är denna byst:


Den har funnits i min svärmors hem och nu har den fått flytta hem till oss. Jag har inte hittat hans riktiga plats ännu, så just för tillfället bor han i fönstret ut mot vägen =).
Det är viktigt att han får en värdig plats för varje gång jag tittar på honom tänker jag på min svärmor som tyvärr rycktes ifrån oss alltför tidigt ....
Det har nu gått en vecka sedan hon lämnade oss och det börjar sjunka in så sakta att vi inte har henne kvar hos oss...
Fast på nåt sätt är jag övertygad om att hon finns med och vakar över oss...
Cancer är en hemsk hemsk sjukdom som kan drabba oss alla, närsom helst, så ta hand om er och lev livet!!! Glöm ALDRIG att tala om för era nära och kära hur älskade de är..
Och låt oss hoppas att de snart hittar ett botmedel så denna skit inte kan blossa upp igen flera år efter man blivit "frisksförklarad"...

Kram Titti

3 kommentarer:

Malin sa...

Jättefin och underbar Madonna!! Älskar också såna! Bysten är också fin, och då gör den verkligen sitt jobb i ert hem. Då kommer hon att få många tankar till sig varje dag.. Tror ju som du säkert vet också på att de finn smed och skyddar oss, tycker mig till och med ha lite bevis för det. Hoppas ni får en fin helg, och att ni mår någorlunda bra efter allt som hänt!! Kramiz m

Interiörboden sa...

Hej vännen!!

Ja, ÄNTLIGEN!!
Ska bli så kul!!
Känns som en lättnad...som att en sten släppte...kanske blir lite piggare nu...:)
Jag verkligen älskar den där bysten...och det är såå skönt att ha en riktigt fin grej efter dem...som du kan titta på och veta att hon är nöjd att du har den...jag fick en gammal byrå av mormor...som hon ville att jag skulle ha..och varje gång jag tittar på den så vet jag att hon finns här :)

Ha nu en jätte bra dag...så kanske vi ses under veckan???! Om du tar dig en tur!

Många kramar Sandra

Carina Axelsson sa...

Klart att Yvonne är med er. Jag bara vet det för jag har den känslan med Monica fortfarande med mej efter 1 år. Yvonne sitter i himmlen och tittar på er allihop. Kanske på nåy jättemjukt och ulligt moln. Kram Carina