måndag 5 oktober 2009

Tack älskling!!!!

Jag sa till min sambo att jag skulle vilja få tag i en gammal registreringsskylt..
Han tittade lite på mig som om jag inte vore riktigt klok (han är väl van)
Sedan gick han ner i källaren och kommer upp med denna:



Åh vad jag blev glad!!!! Tack älskling =)
Så nu står den på min lilla hylla i vardagsrummet!!! Jag är sååååå nöjd!

Ikväll har vi brännbollsturnering med R:s klass.. vi ska grilla och ha lite mysigt. Hoppas på fint väder! Än ser det bra ut, men de har ju lovat regn... =(
Ja ja då får vi hitta på nåt annat =

Kram för nu ..../ Titti

4 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Förstår din glädje! Blir sååå fint med regskylten på hyllan! Kram helena

Malin sa...

haha, han har sina dolda talanger!!! Trolla fram en sån bara sådär!!! Hoppas ni har det bra, själv ska jag snart dra iväg till ett arbetspass...kramiz m

Madde sa...

Haha, att han tittar på dig dig som att du inte var riktigt klok, och i nästa sekund kommer med en gammal reg.skylt han gömt i källaren betyder väl att ni är lite smått störda bägge två då? ;)

Fin var den i alla fall. :)

Catarina sa...

Hahhaaa, Jag riktigt ser hur rynkorna växer fram i pannan på han.
Skylten blev jättetuff i hyllan

Kram//Cacka