måndag 28 december 2009

Hallå där =)

Ja nu är julen över och det närmar sig nyår !!!!!! Hoppas ni alla haft en underbar jul med era nära och kära. Det har vi men vi har oxå saknat en kär familjemedlem som tyvärr lämnade oss alldeles för tidigt.......


Av min kär sambo fick jag en ny kamera!!!! Den är kanonbra så nu ska här fotas finfina kort och lägga ut på bloggen.....


Igår hade jag ljusparty här hemma, en person kom förutom min mamma, men vi hade det trevligt ändå.....


Jag har fått en award !!!! Min allra första =) Tack så mycket Anna Maria!!!

Jag skickar den vidare till alla som läser =)
Kram till er alla ..... Titti

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En ny kamera då har du varit snäll, det var en fin julklapp. Jag tycker julen gick så fort, känns alltid lite tomt såhär efteråt. Men nu är det snart nyårsafton, vi ska se Cabary och äta på stan efteråt. 12-slaget firar vi hemma med lite bubbel. Kul att du blev glad för Awarden, den är du värd.
Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År.
Stor kram
AnnaMaria

Catarina sa...

Åååå så kul med ny kamera :))
Önskar er ett GOTT NYTT ÅR

Kram//cacka

Miss Alveriin sa...

Kul att ha hittat din blogg! En ny kamera är alltid roligt att få. Jag fick också en ny efter att min gamla gett upp totalt. Hoppas det blir fina och många bilder med den :)

Gott nytt år!
Kram Cattis

Malin sa...

åh, typiskt det där!!Ville gärna komma, men fick en jävulsk måndag istället tyvärr... Hade mycket hellre suttit och njtit av vackra saker och doftljus hos dig... sko men ny kamera, jag kunde också ha fått en...men... den historian tar vi en annan gång! Kramiz m