tisdag 22 december 2009

Snart är det jul!!!!

Ja snart är det jul och vi är ute i sista stund som vanligt....... I morgon förmiddag ska vi iväg och köpa julklappar =) Tror ni att vi är själva dagen innan julafton?????

Nu ska jag städa köket och lägga på nya mattor =) Vardagsrummet har fått en helt ny vit matta, vi får väl se hur länge den är vit.....

Ikväll ska det tändas doftljus..... Gissa om jag kommer beställa massa egna ljus nu när jag ska börja sälja för Partylite =)

Nej, dags att sätta fart...

Kram Titti

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gokväll, nu ska jag slappa framför Tv:n, ska bli skönt. Imorgon är jag ledig, då blir det sista rycket, handla mat och sånt. Låter mysigt med dina ljus.
Stor julkram till dig
AnnaMaria
Ps, jag är supernöjd med min Tilda

Helena sa...

Hej! Jag önskar dig en fortsatt härlig jul med mycket glädje, gemenskap, lugn och god mat med när och kära! Julkramar Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Titti. Hoppas du har haft en bra jul. Nu har jag skickat en Award till dig, hoppas det är ok.
Ha en bra söndag och
stor kram till dig
AnnaMaria
Ps, Tilda hälsar...

Malin sa...

Hejsan igen! Ska försöka komma till dig ikväll, har lite mycket inbokat på schemat bara... Tidsoptimist?? Vem?? Jag?? Kramiz m

Faster Safira sa...

Hej
Trevlig blogg du har! Jag hittade hit för första gången nu i kväll.

Vad kul att du ska börja sälja för Partylite. Själv har jag en ängel som kommer från Partylite. Jättefin, som man har värmeljus till.

Ha det så bra. Jag tittar nog in en annan dag också.