tisdag 5 januari 2010

Kopparcupen

Ja, min dotter har tillbringat helgen i Falun och spelat handboll. De kom på 10 plats av 17 lag och det tycker jag är riktigt bra =). Lite otur hade de med uddamålsförluster, men huvudsaken är att de haft roligt !!!!
Och som det lät på Mathilda när hon kom hem så har de verkligen haft kul =)

Till helgen är det match hemma och då kan jag gå och titta =) de har blivit såååå duktiga !!!

Idag ska jag pyssla i Simons rum så han kan flytta ner i morgon när han kommer hem . Det ska bli så kul att se hans min !

Kram Titti

2 kommentarer:

Malin sa...

Fullrulle familjen!!! Det är minsann ni det!!! Kramiz m

Miss Alveriin sa...

Vad roligt att ha hittat till din blogg! Ni har fullt upp ni, snart är det dags för oss här hemma för sonen vill börja spela fotboll. Vad gör man inte för barnen :D

Kram Cattis