måndag 11 januari 2010

Prylhylla

Här är min prylhylla i köket =)
Här står lite av mina loppisfynd... Nu längtar jag som en tok efter att ge mig ut på jakt efter fynd på olika loppisar!!!



Denna hylla byter skepnad lite titt som tätt....

Sedan är jag bara tvungen att visa denna ljuvliga ljusstake:






Jag ÄLSKAR den. Det går att beställa sådan via mig =), då jag börjat som konsult åt detta företag. Den kostar endast 289 kr!!! Det kallar jag fynd!!!

Nej, nu ska jag ta tag i vår ENORMA tvätthög.... Inte alls så lockande, men vad ska man göra....

Skruttan sover faktiskt middag i sin nya växasäng !!!!

JIPPIE

Kram Titti

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Titti. Det var en fin ljusstake, snyggt med den svängda formen. Och mycket fint har du i din hylla också. Vi kanske ses på nån Loppis framöver, jag brukar ta en sväng till Slottsbron och Karlstad.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria