måndag 16 augusti 2010

Is

Ja nu har vi kommit hem från en underbar vecka på kusten .....

Och här hemma går grabbarna i hockeyskola sista veckan innan riktiga skolan börjar....

Varje dag som det går bra för min stora grabb är jag glad... han har både diabetes (som svänger otroligt) och ADHD... Ingen rolig kombination =(

Det värsta är att många andra tycker det är sååå roligt när han får sina utbrott...

Ibland önskar jag att de skulle få vara i hans skor bara en dag så skulle de få känna hur det känns....

Livet är grymt !!!

Idag är det en tung dag för en skolkamrat till äldsta dottern begravs idag =(

Han förlorade kampen mot sin leukemi endast 13 år gammal.....

Det är så många som drabbas av denna hemska sjukdom....

Nej, nu ska jag försöka få nåt gjort här hemma, det blir ju lite tvätt när 6 pers har varit borta i en vecka...

Sen blir det nog ishallen för mig och skruttan oxå !!!

Kram Titti

3 kommentarer:

Milla sa...

Jag har jobbat ihop både med pojkelectons mamma och nu senast, syster. Usch vad ledsamt. :( Jävla skitsjukdom det där.

Milla sa...

*pojkens, menade jag inte pojkelectons. sorry

Madde sa...

Cancer är verkligen hemskt, och inte blir det mindre hemskt när barn drabbas. Så orättvist! :(

Jag förstår för övrigt inte varför man skrattar åt barn som blir arga så de får riktiga utbrott. Tvärtom brukar det ju anses roligt att reta upp dem. Sånt gör MIG förbannad!
ADHD är inte något man ska skratta åt öht. Det är ju vare sig någon utvecklingsstörning man kan driva med eller nåt man själv styr över på något sätt, som vissa verkar tro. De som har den inställningen är i själva verket de som är puckon. Så det så!