tisdag 17 augusti 2010

Trappen

Jag kom på att jag inte visat hur trappen blev....





Det fick bli ett väggord ovanför fönstret istället för hissgardin som jag tänkte först...

Annars blir det nog för mörkt....


Själva trappen:


Målad 3 ggr och sedan på med trappstegsmattor..

Först tänkte jag måla trappräcken svarta, men insåg att färgen jag hade hemma inte räckte, så de får bli vita =)

Det långa har jag målat och ska ge mig på det lilla ....

sen vill jag in till det stora varuhuset och köpa golv..... vill sååå gärna bli helt färdig med hallen där nere=)

Hela garaget svämmar över av mina små projekt... stackars M har fått såga och såga och när han sågat allt klart efter mina instruktioner kom jag på att allt ska sågas om....

Stackarn..... vilken tur att han står ut med mig och alla mina infall hihi

Kram Titti

1 kommentar:

Milla sa...

Vad fint det blev! :)