måndag 1 november 2010

Jag är ju såå dålig med att uppdatera bloggen, men det innebär inte att jag inte pysslar med något=)

Först ut är två mössbeställningar....



Sedan två härliga sjalar som ska till försäljning



En tubsjal till äldsta dottern




Och en mössa till familjens trollunge=)





Här är mössan utan trollunge ;)






Det blir nog lite fler såna mössor i olika tyger... tänkte ta med mig ett gäng på marknaden...


Fy , det blir inte så mycket gjort för mig idag...jag har jordens nackspärr =(((

Kram Titti

3 kommentarer:

Milla sa...

Tack, kära du! Du anar inte hur mkt det betyder att ha sånt stöd från er. <3

Fina saker du tillverkat! Hoppas nackspärren försvinner. Kram!

Interiörboden sa...

Hej!! Ja, visst har det kommit in mycket fint!!
Och du har såå rätt...det hänger en mycket, mycket fin vimpel med på en bild:))
Hon som gör dem är väldigt duktig ska jag säga:)) hihi!!

Ha det så bra vännen och hoppas att det gick bra i samtalet om S!! Du vet vad jag menar!

Kram Sandra

Milla sa...

Du, jag undrar om du har någon mailadress? Tänkte fråga en sak bara som nyfikna ögon inte får veta. :)