fredag 26 november 2010

Planer






Jag pysslar på för fullt inför nästa helgs julmarknad...






Sen har jag surfat runt och hittat bilder på hur jag vill ha det i kök och hall....
Detta klickgolv...svart från Pergo i både köket och hallen eftersom det ligger brevid varandra...
Vi har ett rätt litet kök så jag tänkte klä skåpluckorna med panelskivor från Brandéns... väggarna får vita randiga tapeter...
Luckorna här under är klädda med dem...
Snyggt eller hur !?!?
Hallen däremot vill jag klä hela väggarna med denna panelskiva....
som de gjort här.....
Jag tror att det skulle bli kanonbra!!!
Hoppas jag säljer bra på marknaden för då ska detta inhandlas ;)
Kram Titti

2 kommentarer:

catarina sa...

Hej :))

Jag håller tummarna för att du får sälja mycket,mycket...
Så att du kan uppfylla din renoveringsplaner...

Kram//Cacka

Marlene ♥ sa...

Vet inte om du sett min komentar men skrev på ett inlägg där du visade hur man vek och limmade ihop en julstjärna. Jag har en limpistol hemma och filmen var lätt att följa. Tittade hur du gjorde och gjorde likadant. blev hur bra som helst. sitter i toppen av min vitpyntade julgran nu=) tack=)