måndag 10 januari 2011

Cup

Ja under helgen har jag så gott som bott i ishallen då det varit en stor hockeycup här....

8 lag med ledare och alla föräldrar och syskon så det har varit lite rusch....

Jag har sprungit runt och varit lite här och där... kul är det men man blir trött...

Sen känner jag mig fortfarande inte på topp.... vet inte riktigt va det är ...

I morgon börjar barna skolan igen, och det återgår till de normala rutinerna... ska bli skönt!!!

I morgon ska jag försöka lägga upp lite bilder oxå, det har varit lite dåligt med det här på bloggen ett tag ...

Kram Titti

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Låter ju skoj för barnen att ha lite att göra med cup.Ja tror att det är något som går.Har hört många som är trötta och hängiga.Ja i morron börjar mina änglar med skolan .Bara så skönt att det blir som det ska.....Ha nu en skön kväll Varm kram Rita ♥