tisdag 4 januari 2011

Nytt år

Ja nu har vi gått in i ett nytt år och det ska bli kul att se vad det bär med sig =)

Vi firade nyår med godaa vänner och sedan har det varit hockey som gäller.... Lillen var och spelade cup i Forshaga med 01:orna ( han är 02:a), och de kom på tredjeplats!!!1

Under helgen nu så är det stora grabbens tur att spela en tredagarscup=) Då kommer det lag från hela Sverige och även några från Norge och Finland =))

Lördagen ska minsta grabben iväg och spela cup igen ....

Ja som ni ser är det hockey för hela slanten !!!

Och snart drar handbollen igång för Mathilda oxå !!!

Brist på sysselsättning har vi inte ;)

Finns så mycket jag vill göra hemma, men jag mår lite konstigt.... kan inte sätta fingern på det,
känns som jag har nåt i kroppen och jag är konstant trött.....

Jaja jag får väl gå och ta några prover eller nåt......

Kram kram / Titti

1 kommentar:

Marie sa...

God fortsättning på dig, jag ser du har fullt upp med allt. Ha det gott, kram