torsdag 11 december 2008

Granen

Här kommer en bild på min gran (ngt dålig men det får duga). Jag lovade ju på pysselträffen i tisdags att jag skulle lägga ut den..

Ikväll är det Luciafirande med S klass. Det ska bli trevligt...

Åter till granen, den är liftad av Rimna. /Titti

tisdag 9 december 2008

Blogcandy hos mig

Nu har jag en liten blogcandy hos mig!!! Det ni behöver göra är att skriva en kommentar till mitt inlägg och länka till mig. Vinnaren dras den 20/12. Detta är vad ni kan vinna:
20 st fotohörn
10 st handvirkade blommor
10 st utstansade snöstjärnor
6 st 6*6" papper
2 st ark med bokstavsstickers
1 st ark med nostalgistickers
1 st mönstersax
1 st svart/vit fjäril
+ en hemlig gåva från mig..
/ Titti

måndag 8 december 2008

Klockan

Klockan stämmer inte på min blogg!! Den är 08:15 ju..

Mammasjuk

Hej hej. Det var ett tag sedan, men tiden räcker liksom inte till för allt jag vill göra. Nu har jag en dotter som är otroligt mammasjuk jag kan inte göra någonting...
Det ska bli skönt att åka på pysselkväll i kväll!!!!
Nej nu är det dags för kaffe!!
Kram Titti

fredag 5 december 2008

Städdags!!

Nu ska jag försöka ta tag i mig och röja undan lite här hemma. Jag fyller år imorgon och det kommer folk. Tänkte vara så fiffig att jag städar undan idag så jag inte behöver stressa imorgon som vanligt...
Ikväll ska jag göra smörgåstårtan, jag har ett underbart recept som jag kan lägga ut senare om någon är sugen på att testa..
Vi får se om jag hinner lägga ut en bild på den ikväll. / Titti

onsdag 3 december 2008

Ännu en LO


































Här kommer ännu en LO. Det blir på min yngsta dotter, ngt fattas tycker jag så kom gärna med tips!!!!



Några detaljbilder... Uppe i vänstra hörnet sitter ett minialbum med journaling..






Några blommor från You do med 3-D lack som droppar på kronbladen,garn, tårtpapper.


En gammal nyckel och en biljett som jag fått av snälla Susanne tror jag det var... Våra båda armband från förlossningen och två "rullar" av gammalt bokpapper.





Kramar Titti














Pysselträff

Igår var jag på pysselträff igen. Det är verkligen supertrevligt att sitta och pyssla i tre timmar utan att bli avbruten!! Men igår var det totalt tomt i skallen på mig... Jag fick med mig en skiss hem att skapa efter och väl hemma lossnade allt. Ska försöka fota den så kan jag lägga ut den lite senare... Håller även på med en ny LO om min yngsta dotter. Det var så länge sedan jag scrappade ( det har blivit mest kort).
Det här är jag och min äldsta son, han är 9 år gammal nu så fotot är några år..
Ursäkta bildkvaliten, jag fotar som sagt med min mobil... / Titti