fredag 10 juli 2009

Utlottning

Ja, då var det dags för en liten utlottning......

Detta är vad ni kan vinna:



En söt bricka med sockerskål och gräddsnipa i nysilver

Handgjort block med 50 vita sidor

Handgjord tvål med lavendel.

För att delta med 1 lott lägg en kommentar till detta inlägg,
2 lotter lämna en kommentar och länka till min blogg från din blogg, om du inte har en blogg maila 3 vänner och tipsa om min utlottning =)

Utlottningen pågår till den 25 juli.

LYCKA TILL

Kram Titti

torsdag 9 juli 2009

Utlottning

Ja, då var jag uppe i 5000 besökare!!!!
Lite senare under dagen lägger jag ut bilder på vad ni kan vinna =)
Kamerabatteriet måste laddas först....

Kram Titti

onsdag 8 juli 2009

Vinst

Tittia vad jag har vunnit hos http://www.lollashus.blogg.se/





Lolla gör jättemycket fina saker gå in dit ...

Kram Titti

tisdag 7 juli 2009

Jag döper dig...

Nu har jag monterat min mus =)

Hmm hur låter det egentligen.......
Han får namnet Klas eftersom det är dagens namn.



Här står han vid min blogg, men stackarn är ju nyfödd, så än har han inga ögon =)

Nu får vi se om det inte snart föds fler möss..
Jag närmar mig 5000 besökare på bloggen och då tänkte jag fira med en liten utlottning!!
Håll utkik vettja!!!

Kram Titti

måndag 6 juli 2009

Trädgårdsmus

Ja nu kan jag visa hur min lilla trädgårdsmus blivit =)




Bilden blev inte den bästa, men det får bli så.... Jag hade ingen fiberfyll hemma, så det fick bli bomull istället.
Ska bli kul att se när den blir klar, man kan ju liksom ana redan nu....
Det blir nog en i brunt snart, de var ju roliga att göra =).
Först måste jag göra färdigt lite beställningar.

Kram Titti

torsdag 2 juli 2009

Virkade möss

Jag är med på ulligagulligasaker.blogspot.com och virkar möss...
Ska försöka hinna göra huvud och öron senare idag och lägga ut bilder.
Nu är det dammsugning och byte av gardiner som gäller innan det blir FÖR varmt =)

Kram Titti

onsdag 1 juli 2009

Tårta och vimpel

Tänkte visa ena tårtan jag gjorde till svärmors födelsedag 21 juni..



Den var fylld med chokladmousse och hallon. Den var uppskattad av både gäster och personal på korttidsboendet.
Jag gjorde även en gräddtårta med samma fyllning. Den var också smarrig =)


Och här hänger vimpeln.. Jag hittade vaxduk på metervara som jag tyckte var helt underbart.
Det kostade bara 29 kr metern på ÖoB så jag har lite kvar =)


Bakom ser ni min blommobil, den är inte klar, men får hänga där så länge så inte blomrankorna trasslar ihop..

Kram Titti