Idag började jag mitt projekt med kökssoffan efter min farmor..Här har ni mina hjälpredor=)S och R slipade så det stod härliga till=)
De är SÅÅÅ duktiga. Storasyster M tog med sig lillasyster F på en barnvagnstur
så vi fick nåt gjort.

Här ser ni hur soffan såg ut innan jag gått på den med penseln.

Jag målar den i en grå färg först och tänkte spraymåla den i vitt sedan för att slutligen rugga lite på den så det grå kikar fram.. Vad tror ni om det?. Självklart så ska det regna snart, det ligger liksom i luften, så just nu står soffan på altanen så får jag fortsätta i morgon...
Fast det är klart jag kan ju sy gardiner och klä sofflocket förståss....
Sambon är ute hos en kompis i hans sommarstuga under kvällen och natten så det är jag och kidsen hemma.
Så somnar juvelerna i tid så åker nog symaskinen fram=)
Kram Titti