Ja, här vräker det ner!!!! Nåt positivt i alla fall är att jag inte har nån feber idag =)
Jag ska ta och plocka undan lite på matsalsbordet och piffa lite tror jag....
Troligtvis blir det att baka en kaka sen....
onsdag 26 augusti 2009
tisdag 25 augusti 2009
Segare än segast
Usch, jag är så seg!!!!
Jag har tusen saker jag vill göra, men jag orkar liksom inte. Febern håller i sig och halsen ömmar =( Jag ska ta och lägga undan lite kläder som lilla F växt ur. Hon växer så det knakar!!!
Eller, det gör alla fyra.
Mina barn har en mormor som är en fena på att sticka så de har några tröjor... eller rättare sagt har haft =)
Vi får väl se om det finns nån som vill ha, för en del syns inte att de är använda ens...
Kram Titti
Jag har tusen saker jag vill göra, men jag orkar liksom inte. Febern håller i sig och halsen ömmar =( Jag ska ta och lägga undan lite kläder som lilla F växt ur. Hon växer så det knakar!!!
Eller, det gör alla fyra.
Mina barn har en mormor som är en fena på att sticka så de har några tröjor... eller rättare sagt har haft =)
Vi får väl se om det finns nån som vill ha, för en del syns inte att de är använda ens...
Kram Titti
måndag 24 augusti 2009
Hylla
Jag var på jakt efter en tallrikshylla, men hittade ingen som passade....
Men denna lilla hylla fick följa med hem från en loppis i lördags =)
Den var i fura, så jag tog fram penseln...
En liten närbild på ängeln på översta hyllan, den var målad i hudfärg med guldvingar
inget för Titti...
De söta porslinsflickorna har jag visat förut =)
En present till lilla F från gammelmormor.
Nej nu ska jag kurera mig lite, jag har ont i kroppen och har feber =(
Med en kopp kaffe och den underbara boken ROMANTISKA HEM OCH INSPIRATION I VITT
känns nog allt bättre snart.
känns nog allt bättre snart.
Kram Titti
tisdag 18 augusti 2009
Shoppingturen
Ja, jag och döttrarna var alltså i stan och handlade lite igår =)
M hittade jeans och en adidaströja på 10 min...Det trodde jag ALDRIG!
Inne på Boulevard köpte jag två "fattigmanskrukor" och på Noll54 blev det en liten "fattigmanskula". Tyvärr hade de inte de mindre madonnorna hemma så det får vänta.
I morgon ska jag till Sandra på Interiörboden i Grums, har ni inte varit där så MÅSTE ni ta en tur dit, det finns såååå mycket fint=)
Kram Titti
M hittade jeans och en adidaströja på 10 min...Det trodde jag ALDRIG!
Inne på Boulevard köpte jag två "fattigmanskrukor" och på Noll54 blev det en liten "fattigmanskula". Tyvärr hade de inte de mindre madonnorna hemma så det får vänta.
I morgon ska jag till Sandra på Interiörboden i Grums, har ni inte varit där så MÅSTE ni ta en tur dit, det finns såååå mycket fint=)
Kram Titti
måndag 17 augusti 2009
Nya saker...
Lite nya virkade saker har det blivit...
Några möss har sett dagens ljus under regniga sommarkvällar =)

Denna hästen har också växt fram, det saknas bara en liten vit prick i ögonen.

Dessa små djur kommer att säljas så jag måste tillverka lite fler=)
Nej nu ska jag göra mig i ordning för jag och döttrarna ska till stan. Stora tjejen har inga jeans kvar och skolan börjar på torsdag.
Kanske mamma kan hitta nåt också!!!
Idag ska vadderade kuvert införskaffas så vinsterna hamnar hos sina ägare..
Kram Titti
Några möss har sett dagens ljus under regniga sommarkvällar =)
Denna hästen har också växt fram, det saknas bara en liten vit prick i ögonen.
Dessa små djur kommer att säljas så jag måste tillverka lite fler=)
Nej nu ska jag göra mig i ordning för jag och döttrarna ska till stan. Stora tjejen har inga jeans kvar och skolan börjar på torsdag.
Kanske mamma kan hitta nåt också!!!
Idag ska vadderade kuvert införskaffas så vinsterna hamnar hos sina ägare..
Kram Titti
måndag 10 augusti 2009
Fotbollstjejerna
Lite semester
Nu är det ett tag sedan jag skrev....
Men vi har faktiskt unnat oss lite semester. Vi har inte åkt någonstans i år med tanke på att svärmor är sjuk, så nu fick vi möjlighet att låna ett par kompisars sommarstuga bara en mil härifrån=)
Det har varit helt underbart!!!!!
Vi har badat (även jag), slappat, fiskat och mått jättegott!
Fast det var en aning mycket mygg!!!!
Lilla F har 42 myggbett på sin lilla kropp, varav 20 sitter i ansiktet =(
Som tur är kliar hon inte på dem...
Nej, nu ska här fixas lite så ska jag visa lite bilder sen =)
Kram Titti
Men vi har faktiskt unnat oss lite semester. Vi har inte åkt någonstans i år med tanke på att svärmor är sjuk, så nu fick vi möjlighet att låna ett par kompisars sommarstuga bara en mil härifrån=)
Det har varit helt underbart!!!!!
Vi har badat (även jag), slappat, fiskat och mått jättegott!
Fast det var en aning mycket mygg!!!!
Lilla F har 42 myggbett på sin lilla kropp, varav 20 sitter i ansiktet =(
Som tur är kliar hon inte på dem...
Nej, nu ska här fixas lite så ska jag visa lite bilder sen =)
Kram Titti
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

