onsdag 15 juli 2009

Klas och Ragnhild

Nu har Klas fru Ragnhild flyttat hit också =)
Vi får se om det blir några småttingar snart .... Jag kan tala om att lilla F fullständigt ÄLSKAR
dessa virkade djur.
Om någon vill beställa kostar de 80 kr /st. De är ca 19 cm höga och kläder går att få i valfri färg.



Sedan måste jag visa ett av mina senaste inköp =)

Alldeles underbar ljuslykta.


Denna hittade jag på en blomsteraffär här i "byn".. Visst är den ljuvlig!!!!

GLÖM INTE MIN UTLOTTNING....

Kram Titti

Trött

Jag är så himla trött hela tiden... Men med lite kaffe blir det nog bättre =)

Igår fick jag tillbringa lite tid på sjukhuset med min älsta son, han har diabetes och igår mådde han inte så bra när han vaknade. Vi tog det vanliga blodsockertestet och det var högt. Nästa steg blev ett urintest och det visade fullt med ketoner (syror). Det var bara att ringa hem sambon från jobbet,släppa av två av barnen hos mormor och morfar och åka in till sjukhuset..
Väl där inne gick det fort, som tur var så var det "bara" nåt med hans insulinpump så vi fick åka hem igen!
Jag var överlycklig (vill inte bli inlagd på sjukhus) men sonen var besviken (de har ju världens bästa lekterapi på sjukhuset i Karlstad).

Väl hemma var det dags att förvälla kantareller!! Mums.

Idag vill jag skicka en kram till Sandra (vi tänker på er)

Kram Titti

fredag 10 juli 2009

Utlottning

Ja, då var det dags för en liten utlottning......

Detta är vad ni kan vinna:



En söt bricka med sockerskål och gräddsnipa i nysilver

Handgjort block med 50 vita sidor

Handgjord tvål med lavendel.

För att delta med 1 lott lägg en kommentar till detta inlägg,
2 lotter lämna en kommentar och länka till min blogg från din blogg, om du inte har en blogg maila 3 vänner och tipsa om min utlottning =)

Utlottningen pågår till den 25 juli.

LYCKA TILL

Kram Titti

torsdag 9 juli 2009

Utlottning

Ja, då var jag uppe i 5000 besökare!!!!
Lite senare under dagen lägger jag ut bilder på vad ni kan vinna =)
Kamerabatteriet måste laddas först....

Kram Titti

onsdag 8 juli 2009

Vinst

Tittia vad jag har vunnit hos http://www.lollashus.blogg.se/





Lolla gör jättemycket fina saker gå in dit ...

Kram Titti

tisdag 7 juli 2009

Jag döper dig...

Nu har jag monterat min mus =)

Hmm hur låter det egentligen.......
Han får namnet Klas eftersom det är dagens namn.



Här står han vid min blogg, men stackarn är ju nyfödd, så än har han inga ögon =)

Nu får vi se om det inte snart föds fler möss..
Jag närmar mig 5000 besökare på bloggen och då tänkte jag fira med en liten utlottning!!
Håll utkik vettja!!!

Kram Titti

måndag 6 juli 2009

Trädgårdsmus

Ja nu kan jag visa hur min lilla trädgårdsmus blivit =)




Bilden blev inte den bästa, men det får bli så.... Jag hade ingen fiberfyll hemma, så det fick bli bomull istället.
Ska bli kul att se när den blir klar, man kan ju liksom ana redan nu....
Det blir nog en i brunt snart, de var ju roliga att göra =).
Först måste jag göra färdigt lite beställningar.

Kram Titti