måndag 2 november 2009

Ljusstakar och bord

De här ljusstakarna köpte jag på inredningspartyt =) som allt annat vet jag inte riktigt vart de ska stå än så just nu står de i köksfönstret=)





Vädret är sååå grått och tråkigt .... jag längtar tills snön kommer så det blir lite ljusare ute... och mysigare med lite tända ljus här och där =)

Igår bytte vi köksbord också.....



Vitt såklart =)
Förut hade vi ett furabord, men det har fått gett vika för detta bord som stod hemma hos svärmor förut....

Åhhhh vad jag vill måla skåpluckorna och rycka bort den bruna plastmattan.... jag tror faktiskt att det är breda träplank under......

det är det i hallen ialla fall......

Nu ska jag dricka lite mer kaffe innan jag ska sy en duk till köksbordet och tillverka lite änglar som min mamma ska sälja på sitt jobb...

Kram Titti

5 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten o din kommentar hos mig!
Nu ska jag kolla vidare här hos dig!
Ha en bra dag!
Kram Agnetha

Interiörboden sa...

Hej vännen!

Åhh, så fint det var köksbordet!
Blev ju jätte bra ju :)
Jag kan förstå att du vill ha luckorna vita också....det blir det snart :)
Jag kom just på...när du skrev om att du skulle göra änglar till din mammas jobb....skyddsänglar till butiken?
Var det nått tror du?
Små änglar, som man kan ge bort som skyddsängel..du kanske har någon idé?
Och även något mer barn.
Har gjort iordning en liten hörna med dina dockor.
Tänkte att det skulle vara nått på väggarna....nått som passar för att få det att se mer ut som en barn hörna..någon idé?

Ha en bra kväll!!!
Kram Sandra

Anonym sa...

hej vännen. va fint de blev med bordet =) .måste komma förbi någon dag och se hur du har de. kram sara

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Aha, det är du som syr dom fina dockorna Sandra säljer. Nu trillade 10-öringen ner. Tittade på dom sist jag var där, så himla fina. Undrar om det var Perfect home ni hade party med, tycker jag känner igen ljusstakarna. Vi har haft inredningsparty på jobbet. Dom är jättefina, och står bra där du har dom.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Malin sa...

Har varit en dålig bloggare, men jag har och tänker mycket på er alla.. Hoppas begravningen trots sorgen blev ljus och fin, och i min värld är jag säker på att Y har det mer än gott nu... Jättefint med de nya sakerna, de där ljusstakarna är gudomliga! FInt med vitt köksbord också.. Du får glutta e ettt hörn av mattan och se efter.. Har du sådant golv under skulle jag inte tveka... kramiz M