onsdag 25 november 2009

Snart är det jul

Ja, snart är det första advent och jag har börjat pynta lite här hemma =)

För mig är julen RÖD!!! I alla fall i köket, de andra rummen har jag inte bestämt hur jag ska ha det än......

Kolla, jag glömde hyacinterna i bilen över natten och när jag tog in dem var de lite sneda...
men det är de inte längre .



Ljusstaken hamnade i fönstret som vätter ut mot grannen, inte kan man tro att det är slutet på november om man kollar ut...




En mysig fleecefilt ligger i kökssoffan, kudden ser lite ensam ut, så jag får fixa till några fler =)



Gissa om jag vill måla om skänken i köket, svar JA !!!!
Jag har inte hunnit blogga eller pyssla på ett tag för vi håller på och tömmer svärmors lägenhet, gissa om det ska bli skönt när allt är klart!!!!
På fredag drar vi till Göteborg, får se om jag gör några fynd=)
Det finns ju tid för lite shopping innan kalaset !!!!
Fast jag ska inte handla så mycket, för jag drar till Ullared på onsdag, och DÅ ska jag shoppa =)


Kram Titti

1 kommentar:

Milla sa...

Åh, ullared. :D Jag längtar dit. Om en vecka smäller det. Hittade du några fynd?