tisdag 4 maj 2010

Blivande hall

Ja här har jag försökt att ta några bilder på den blivande hallen ..


På den första bilden står man inne i Mathildas rum och har dörren till Simons rum rakt fram...




På den väggen ska hennes skjutdörr vara...


Den andra bilden:



Nu står man inne i Simons rum...


Vid väggen till höger ska den lilla byrån stå som jag visade för ett tag sen .. en fin silvrig spegel


har jag köpt på ÖB oxå.... Sen ska vävtapeten få en omgång vit färg.....


På gipsväggarna funderar jag på att sätta upp:
Den tapeten tycker jag är sååå fin, skulle kunna tänka mig att ha den i köket och hallen uppe med!!!!
Men det blir en senare fråga.....
Nej dags att göra sig iordning för dagens inköpsrunda =)
Kram Titti

2 kommentarer:

Maria sa...

Var kommer den tapeten från? Jag letar efter nåt liknande till vår framtida sovrumsrenovering...

Marie sa...

Ja vart har du hittat den tapeten, skitsnygg (förlåt) Ha det gott //Marie