måndag 3 maj 2010

Febrig Freja och fotboll

Ja nu äntligen är det dags för Simon att få träna fotboll !!!!

Han missade de första träningarna när han låg på sjukhuset .... så gissa om han är laddad =))

Och skruttan har feber och snorar, men är lika sjövild som vanligt....

Igår var jag på en visning... kom inte så mycket folk men det var trevligt ändå !

Här hemma har jag tusen planer som vanligt, men jag måste väl försöka att hålla mig till en sak i taget....

Efter mycket velande fram och tillbaks tror jag nu att jag bestämt mig för en skjutdörr till Mathildas rum.... för att spara så mycket utrymme som möjligt..

Var inne på en vikdörr först, men jag ger int 2000 för en dörr!!!!!

Helt sanslöst vilka priser.... tänk vad mycket fint jag kan hitta på nån loppis och piffa till för 2000 hihi

Ikväll ska jag försöka komma ihåg att fota lite hur det ser ut vid den blivande hallen =)

Nej nu ska jag och älsklingen ta oss en promenad....

Kram Titti

1 kommentar:

Interiörboden sa...

Hej Titti!!

Tack så mycket vännen!!
Det är ingen fara...hihi...inte lätt att komma ihåg :)

Ha nu en jätte bra kväll!!
Kram Sandra/Interiörboden