torsdag 20 maj 2010

Det tar längre tid än planerat....

Jag som trodde att allt skulle vara klart nere i hallen nu...... men det blir inte alltid som man tänkt sig...

Men IDAG ska det tapetseras..... Precis nedaför källartrappen blir det ett utrymme där jag tänkte ställa min farmors gammla linneskåp och ett akåp från Ms släkt ...

Dessa ska förstås målas först =)

Men igår bestämmde vi att INNAN vi bär dit en massa möbler ska vi tömma utrymmet och måla betonggolvet.....

Gör vi inte det med en gång, så blir det aldrig av.....

Förresten, jag har ett klädskåp,hatthylla och en skohylla från IKEA, Leksvik brunbetsat tror jag det är....

Det har jag tänkt att jag ska måla om.....

Jag har Beckers Elegant aqua lackfärg "antikvit"... det borde ju funka eller ????

Nej nu ska jag ta med mig lillskruttan och gå ner i källaren och röja lite =)))

Kram Titti

Inga kommentarer: