onsdag 2 juni 2010

Städa

Ja, nu ska vi (jag och Frejsan ) städa altanen..... för i morgon åker vi och hämtar de utemöblerna svärmor hade på sin balkong...

De står just nu i förvar i ett stall någon mil härifrån..

De är lite mindre än de vi har nu, och eftersom altanen är så långsmal får vi liksom inte riktigt plats.

Våra gamla ska jag slipa och lacka så de kan stå ute i trädgården istället. Det kommer att bli såååå bra =)

Sen måste vi åka och hämta sand till sandlådan åt skruttan så kanske det blir LITE roligare att stanna i trädgården....

Nej, dags att sätta fart!!!!

Kram kram / Titti

1 kommentar:

Malin sa...

Jaa visst är dom? Men nu funderar jag på att snickra ihop mina egna möbler. Har en bild i huvudet, så jag ska nog försöka i alla fall… Det blev ju kanonbra i källaren!!! kramiz m