måndag 5 juli 2010

Äntligen ett fönster

I lördags spelade yngsta sonen fotbollscup och samtidigt var det loppis på andra sidan vägen.....

Gissa om jag blev glad när jag fyndade ett gammalt spröjsat fönster "shabbat" och klart för endast 50 kr!!!!

Mamma hittade även en brudkista till Mathilda för endast 300.... Men den ska INTE målas vit sa Mathilda till mig =) hmmmm

Bilder kommer snart. Idag har jag ,mamma och Freja varit in till stan och shoppat lite kläder. Jag ÄLSKAR rea!!!! Min syster och Rebecca kom oxå in så vi tog en fika och strosade runt lite =)

Snart ska jag hoppa i "skrotbyxorna" och börja måla källarväggarna,efter det väntar trapphuset och trappen !!!

KUL KUL KUL

Kram Titti

1 kommentar:

Malin sa...

typsitk, missade loppisen, dagen sprang i från mig som vanligt!!! Ser fram emot bilderna! Kramiz m