torsdag 8 juli 2010

"Trapphuset"

Här är trapphuset som leder ner till källaren....

Jag har precis tvättat med målartvätt och ska ge mig på att måla =)

Frågan är bara hur jag ska bära mig åt ovanför det översta fönstret.....
det är liiiite högt upp...



Här kommer "nederdelen"



Jag vill ju få bort källarkänslan eftersom familjens två största barn bor här nere....

När jag målat väggarna ska den gröna plastmattan bort!!!! Vi har ju turen att det är en trätrappa under....

Den ska slipas och målas....

Lite piff på väggarna, kanske en hissgardin i översta fönstret? Vad tycker ni?

Ska bli sååå kul när det är klart =)

Grinden får nog sitta kvar en stund till så inte familjens lilla hulligan trillar ner för trappen.

Kram Titti

2 kommentarer:

Malin sa...

Kommer att bli kanonfint!!! Ser med spänning fram emot resultatet!!!

Kramiz m

Desirée sa...

Jag instämmer helt, ska bli kul att se när det är klart :) går det inte att ställa en stege i trappan som blir att luta mot väggen där fönstret sitter? Lycka till! :)

Kram Desirée